Rowerowy Maj jest największą kampanią w Polsce promującą zdrowy tryb życia i zrównoważoną mobilność wśród dzieci przedszkolnych, uczniów szkół podstawowych, nauczycieli i rodziców.
Kampania łączy zabawę i elementy rywalizacji z popularyzacją roweru jako środka transportu wśród najmłodszych.
Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych chętnie przyłączył się do promocji zdrowego trybu życia i troski o środowisko. Kampania jest świetną okazją do zaszczepienia u dzieci dobrych nawyków.
Krakowska Huta Szkła przygotowała wyjątkową nagrodę dla uczestników kampanii: pokazy formowania szkła dla grupy albo 2 vouchery dla rodziny.
Zachęcamy wszystkich do aktywności nie tylko w maju!
Jesteś Przedsiębiorcą, borykasz się z problemem technologicznym, którego rozwiązanie przerasta możliwości Twojego zespołu lub po prostu nie masz na to czasu. Skorzystaj z wyjątkowego rozwiązania Sieci Badawczej Łukasiewicz. To nic nie kosztuje! Sieć Badawcza Łukasiewicz oferuje biznesowi unikalny system „rzucania wyzwań”, dzięki któremu grupa 4.500 naukowców w nie więcej niż 15 dni roboczych przyjmuje wyzwanie biznesowe i proponuje przedsiębiorcy opracowanie skutecznego rozwiązania wdrożeniowego. Angażuje przy tym najwyższe w Polsce kompetencje naukowców i unikalną w skali kraju aparaturę naukową. Co najważniejsze – przedsiębiorca nie ponosi żadnych kosztów związanych z opracowaniem pomysłu na prace badawcze. Łukasiewicz w dogodny sposób wychodzi naprzeciw oczekiwaniom biznesu. Przedsiębiorca może zdecydować się na kontakt nie tylko przez formularz na stronie www ale także w ponad 50 lokalizacjach - Instytutach Łukasiewicza i ich oddziałach w całej Polsce. Wszędzie otrzyma ten sam – wysokiej jakości – produkt lub usługę.